جلسه هم اندیشی مدیر عامل صندوق بازنشستگی و هیات همراه با شورای کارگری در معدن هشونی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در نخستین روز از سفر به استان کرمان و در جریان بازدید از معدن هشونی در جمع کارگران معدن و اعضای شورای اسلامی کار مناطق معدنی و کارخانه زغالشویی زرند حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت زغالسنگ حسین عامریان در این بازدید که شریفی مدیر عامل شرکت و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد ایشان را همراهی می کردند حضور یافتند و در فضایی صمیمانه با کارگران گفتگو کردند.
ایشان در جمع کارگران گفتند: توفیق ایجاد شد که دوباره در خدمت شما عزیزان و کارگران زحمت کش باشیم من قول داده بودم به طور مستمر در خدمت شما و کنار شما باشم. امروز آمدیم تا از وضعیت زغالسنگ و کارهایی که باید انجام شود مطلع شویم .
وی افزود: شرکت زغالسنگ کرمان زمانی قطب زغال کشور بوده و باید الان هم به جایگاه بزرگ خود برسیم.
عامریان گفت ظرف مدت این سه ماه با تدابیری که مهندس شریفی و هیات مدیره جدید اندیشیدند افق جدید و روشنی باز شده و ما نسبت به آینده زغالسنگ امیدوار هستیم.
وی ادامه داد مشکلات کارگران باید حل شود؛ مشکلات بازنشستگی، خلا بیمه، جذب و تزریق نیرو جدید باید مرتفع شود البته باید به صورت گام به گام انجام گردد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت باید تدابیری اندیشید که تولید و در آمد زایی بیشتر شود. با تلاش و همت شما کارگران غزیز تولید و راندمان را افزایش دهیم.
عامریان گفت :ما با تیم کامل خدمت شما حضور پیدا کردیم تا همه برای شرکت زغالسنگ کاری انجام دهیم البته منابع ما محدود است اما مصمم هستیم.
عامریان افزود : تولید و بهره وری باهم رابطه مستقیم و منطقی دارد برای بحث انگیزشی از مدیر عامل خواستیم که بررسی کند و به ما ارائه طریق کند تا انشالله با پیگیری بتوانیم مشکلات و مسائل شرکت را حل کنیم
در ادامه مهندس شریفی ضمن تشکر از دکتر عامریان گفت: زغالسنگ سخت ترین کار دنیا است و من خود از بدنه زغالسنگ هستم و شرایط و مسائل کارگران را درک می کنم بیشترین دغدغه من در سال 1401 افزایش حقوق است چون قیمت زغال افزایش نیافته و این سختی متوجه مدیر عامل است که انشالله با اکتشافات جدید معادن و کارها وطرح های جدید و کمک مسوولان صندوق و همچنین با تلاش مضاعف و همت کارگران بتوانیم کار را جمع کنیم
سال 1401 با توجه به افزایش قیمت ها و تحریم ها مشکلات زیادی متوجه کارگران است. و همه با هم باید دست در دست هم بدهیم و انشالله مشکلات را مرتفع سازیم.
پیش از این مدیر معدن هشونی و نماینده کارگران گزارش و نقطه نظرات خود را بیان کردند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *