جلسه هم اندیشی مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد با مدیران شرکت معادن زغالسنگ کرمان
✍️ به گزارش روابط عمومی شرکت :در جلسه ای که در مورخ شنبه 1401/02/24 در سالن کنفرانس با حضور دکتر حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و هیئت همراه ، مهندس شریفی مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان و اعضای هیئت مدیره برگزار گردید .
در ابتدای جلسه حسین عامریان بیان نمود : باید از طرح های توسعه ای جدید و تاثیرگذار حمایت می‌شود.
عامریان اظهار داشت: بحث مهندسی منابع مالی در دستور کار قرار گرفته لذا باید در اسرع وقت نسبت به جذب منابع مالی اقدام شود .
وی با بیان اینکه اگر مدیر باتجربه و کارآمد باشد می تواند موجب پیشرفت و توسعه و درآمدزایی بشود گفت: یکی از بحران های صندوق بازنشستگی فولاد، شرکت زغالسنگ بود که با مدیریت جهادی این شرکت توانستیم این بحران ها را به نحوه احسن مرتفع کنیم. ایشان با اشاره به ضرورت رفع مشکلات کارگران زغالسنگ کرمان نیز گفت: در این راستا بایستی به‌دنبال راه حل های اساسی، سریع و کم هزینه باشید و اتاق فکر برای طرح های پیشنهادی تشکیل شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برنامه ریزی لازم برای استخدام نیروی انسانی جدید در شرکت زغال سنگ کرمان در حال انجام است که باید هر چه سریعتر سازکار لازم در این زمینه مشخص شود.
و ادامه داد: این سازوکار پس از تایید اعضا هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زغالسنگ به منظور تایید نهایی و انجام امورات لازم به صندوق بازنشستگی فولاد ارسال می‌شود.
وی افزود: شرکت زغالسنگ کرمان تمام تلاش و توان خود را در عمل به بیانات مقام معظم رهبری بکار گیرد که در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ حرکت و در این زمینه بصورت جهادی اقدام کنند.
در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ نیز گفت: ۲ طرح نیم مکانیزه و مکانیزه برای معدن هجدک و باب نیزو در دستور کار قرار گرفته که با اجرای این طرح ها شاهد افزایش تولید می باشیم.
محسن شریفی با بیان اینکه فعالیت مکانیزه در معادن زغالسنگ کرمان هزینه بر است افزود: بایستی از این ظرفیت به صورت مطلوب بهره ببریم.
وی عنوان کرد: از مهمترین کارها در حال انجام زمانبندی و سرعت بخشیدن به فرایند اخذ مجوزهای طرح های زغالی برای اخذ مجوز بهره برداری هستیم.
ایشان یکی دیگر از مهمترین کارها انجام شده امور ایمنی معادن است چون زغالسنگ یکی از پر خطر ترین معادن کشور است این فعالیت را هم در دستور کارها قرار دادیم.
شریفی یادآور شد: نیروی انسانی این شرکت سالها کار کرده و بخشی از آن باید بازنشسته و نیروی جدید جایگزین این افراد شود.
وی پیگیری فروش زغالسنگ و قراردادهای فروش، کاهش جریمه های شرکت، نصب سیستم مانیتورینگ و تجهیز و بروزرسانی معادن، تاسیس واحد مکانیک را از دیگر اقدامات جاری این شرکت برشمرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *