محسن شریفی ، مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان  به همراه مدیران این شرکت با حضور در دفتر فرماندار راور با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت، در این دیدار، مدیرعامل ، ضمن قدردانی و همراهی مسوولین شهرستانی، گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در رابطه با تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب وکار در شرکت زغالسنگ کرمان را برشمرد و گفت: شرکت زغال سنگ ظرفیتی سرشار از پتانسیل قوی و قابل استفاده بوده که توانسته اشتغال خوبی را در منطقه ایجاد کند.

وی همچنین اظهار داشت: زغال سنگ از محصولات راهبردی محسوب می شود و تاکنون دو مرحله در لیست کالای تحریمی قرار گرفته است، لذا حمایت بیش از پیش مسوولین درجهت رفع موانع تولید مورد انتظار است.

اژدری فرماندار نیز ضمن اشاره به تحقق شعار سال از طرف مقام معظم رهبری با قدردانی از اقدامات شرکت معادن زغالسنگ کرمان و تبریک انتصاب مدیر عامل جدید شرکت زغالسنگ ایشان را مدیر عامل جهادی و از بدنه زغالسنگ دانسته که بالغ بر ۲۰ سال در زغالسنگ حضور مستمر داشته اند و با مسایل و مشکلات این صنعت آشنایی کامل دارند، افزود :توجه ویژه مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان در اولویت کاری به موضوع زغالسنگ قابل تقدیر است که در همین راستا امیدوارم با حضور جهادی ایشان اتفاقات خوبی رقم بخورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *