به گزارش روابط عمومی شرکت ، مجتبی مصباح مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و احمد حسن زاده رئیس ساز مان نظام مهندسی استان کرمان ،حسین متصدی سرپرست شرکت زغالسنگ و بازرسین ویژه اداره کار امروز به مناسبت هفته ایمنی و آتشنشانی با حضور در معدن زغالسنگ حرارتی آب‌نیل در جریان مسائل ایمنی و بهداشت این معدن قرار گرفتند.
در ابتدا این بازدید مجتبی مصباح بر ایمنی معادن تاکید کرد و گفت: جان کارگران از اشتغال آنها مهم‌تر بوده و اشتغال باید همراه با استاندارهای ایمنی باشد.
مصباح افزود: کارکردن در معدن زغالسنگ شغل بسیار سخت و طاقت‌فرسا می باشد و امروز در بازدید از این معدن مشکلات احتمالی ایمنی را پیگیری می‌کنیم.
حسین متصدی سرپرست شرکت در این بازدید که از دساندری و افق های معدن آبنیل شمالی صورت گرفت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ایمنی و نجات معدن گفت در حال حاضر 130 نفر نیروی امانی و 80 نفر نیروی پیمانی در این معدن مشغول به کار هستند و گروه ایمنی و نجات معدن فعال و در حال حاضر در افق های 1911 و 1877 معدن کار می‌کنیم.
سرپرست شرکت گفت: این معدن جزو معادن حرارتی شرکت زغالسنگ است و از لحاظ کیفی جز معادن برتر کشور در تولید زغال حرارتی می باشد در حال حاضر سالیانه 65هزار تن زغال در این معدن تولید می‌شود که با توسعه آن امکان افزایش ظرفیت تولید نیز وجود دارد.
در ادامه امامی پور رئیس بازرسی کار اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه بازرسین ویژه از تمامی قسمت های معدن بازدید بعمل آوردند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *