بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

هفته دفاع مقدس تجلی‌گاه مجاهدات و پایمردی‌های سترگی است که ملت مسلمان و نستوه ایران برای صیانت از دین و آئین، سرزمین، شرف و حریت خود با آفریدن حماسه‌های عظیم و به یادماندنی جلوه‌های بی‌بدیلی از ایثار و شجاعت را خلق کردند. بدون شک همه ما باید قدردان شهداء باشیم زیراآرامش، آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم .امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر به خصوص شهدای سرافزار شرکت معادن زغالسنگ استان کرمان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف ایران را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

محسن شریفی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *