جلسه تولید مورخه 1401/03/10  به منظور بررسی عملکرد ماهیانه  معادن شرکت زغالسنگ کرمان با حضور محسن شریفی مدیر عامل جمعی مدیران معدنی و ستادی شرکت در سالن کنفرانس برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه خانم محمدی مدیر تضمین کیفیت شرکت طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد تولید اردیبهشت ماه معادن پرداختند .

در ادامه مدیران مناطق معدنی شرکت به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و موضوعاتی از جمله سوخت ، چوب ، آرک معدنی  ، باطری لکوموتیو و … در خواست کردندکه پس از بحث و بررسی تصمیماتی از طرف مدیریت شرکت اتخاذ گردید.

در ادامه مدیریت عامل شرکت ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ر ه)  و قیام خونین 15 خرداد بیان نمودند،  اهمیت ویژه بهره برداری از معادن شرکت  و اصلاح روش های استخراج جهت افزایش بهره وری تولید و استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات شرکت را در راستای تحقق شعار سال ایجاد بستر مناسب کسب و کار ، رفع موانع موجود تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف و الویت های شرکت دانست و جهت رفع این موانع خواستار تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی استان شد. ایشان با تاکید به مشکلات زیاد بخش معدن خواستار بررسی دقیق تر در این خصوص شد و ادامه داد:باید مشکلات در جلسات دقیق تر بررسی گردد تا با تعامل بیشتر قدم به قدم در جهت حل مشکلات پیش برویم وی مشکلات موجود در معادن را با توجه به شرایط فعلی اقتصادی مالیات بر ارزش افزوده ، افزایش شدید هزینه های تولید و نیروی انسانی  و قیمت پایین فروش زغال را ابراز کردند .

در پایان محسن شریفی هدف از تشکیل این جلسات را بهبود تولید و ایمنی در معادن دانست و افزود تلاش می کنیم با افزایش ظرفیت های موجود در معادن و دانش و تخصص نیرو های شرکت شاخص های سلامت و ایمنی نیرو های انسانی و تجهیزات را به شکل محسوس افزایش دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *