به گزارش روابط عمومی شرکت، به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی، از تیم امداد و نجات شرکت معادن زغالسنگ کرمان که به یاری حادثه‌دیدگان معدن زغالسنگ شرکت معدنجو طبس اعزام شده بودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور سرهنگ امیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات استان، امامی‌پور، رئیس بازرسی کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، غفاری، رئیس اداره کار شهرستان راور، احمدی‌پور، رئیس انجمن صنفی متخصصین ایمنی کرمان، طاهری، نماینده سازمان نظام مهندسی معدن کرمان و جمعی از مدیران استان برگزار گردید،

کورش یزدان، مدیرعامل، ضمن خیرمقدم به میهمانان در این مراسم بیان نمود: حادثه تروریستی و اقدامات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن عزیز بزرگوار سید و سالار محور مقاومت، جناب آقای سید حسن نصرالله، فرماندهان حزب‌الله لبنان و سردار رشید اسلام و مایه افتخار سپاه قدس کشور، جناب آقای نیلفروشان، قطعاً ضایعه بزرگی بود. این عزیزان به مراد دل خود که شهادت در راه خدا بود، رسیدند. ان‌شاءالله با تفکر بلندی که در اندیشه محور مقاومت با درایت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب صورت گرفته، حزب‌الله لبنان روزبه‌روز قوی‌تر خواهد شد. امروزه محور مقاومت از لبنان و سوریه تا دمشق و یمن تشکیل شده و چنان نقشی ایفا خواهد کرد که به‌فرموده حضرت امام، رژیم اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشانی و ایمنی، به اهمیت و ضرورت کار در معادن پرداخت و افزود: این تلاشگران با فداکاری، تن به آتش می‌زنند تا دیگران را نجات دهند. وی در تمجید از تلاشگران بخش مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت معادن زغالسنگ گفت: این عزیزان با فعالیت مثال‌زدنی علی‌رغم برخی کمبودها، به نحو احسن وظایف خود را به انجام می‌رسانند که شایسته تقدیر است.

ایشان تأکید فرمودند:همه باید همسو با مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست تلاش کنیم تا هیچ حادثه‌ای موجب آسیب دیدن کارکنان و تجهیزات کارخانه نگردد.

وی توجه به سلامت و ایمنی همکاران را یک وظیفه اخلاقی، انسانی و وجدانی دانست و افزود: همه ما در مقابل حفظ سلامت و ایمنی تمام افرادی که وارد معدن می‌شوند، مسئول هستیم.

مدیرعامل شرکت، حادثه معدن زغالسنگ شرکت معدنجو طبس را خبری جانکاه برای همکاران معزز زغالسنگ در سطح کشور دانست و ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان، از همکاران معزز در حوزه ایمنی و بهداشت شرکت معادن زغالسنگ کرمان که در ساعات اولیه حادثه، بدون لحظه‌ای درنگ، در عملیات جستجوی کارگران محبوس شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، شکیبایی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت، طی سخنانی، مسئولین و مدیران شرکت را به نوعی در زمره مسئولین ایمنی شرکت دانست که در دو جبهه صیانت از نیروی انسانی و تولید، انجام وظیفه می‌کنند.

سرهنگ امیری، فرمانده بسیج کارگری استان، در سخنانی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ و همه عزیزانی که زمینه برگزاری این مانور و برنامه را فراهم نموده‌اند، بیان نمود: بنده به نوبه خود به عنوان خدمت‌گزار مجموعه بسیج کارگری استان از برادران بزرگواری که به یاری حادثه‌دیدگان معادن زغالسنگ شرکت معدنجو طبس شتافتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مهندس امامی‌پور، رئیس بازرسی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ضرورت اشاعه فرهنگ ایمنی از طریق تشویق کارکنان اشاره کرد و افزود: در این زمینه رعایت دستورالعمل‌های ایمنی فرآیند کار که بدون ایجاد خلل در امر تولید، مانع آسیب‌دیدگی کارکنان می‌گردد، اهمیت بسیاری دارد.

در این مراسم، از تیم ایمنی و نجات اعزامی شرکت معادن زغالسنگ کرمان جهت حضور و امداد در حادثه دلخراش معدن زغالسنگ شرکت معدنجو طبس تقدیر و تشکر گردید.

در پایان، مانور امداد و نجات با هنرنمایی تعدادی از نیروهای توانمند بخش ایمنی و نجات معدن هجدک از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *