مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان  با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت :

اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه

محرم ماهی است که الفبای آن فداکاری، جانبازی، خلوص و خدامحوری می باشد. محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

واینک با قلبی مالامال از غم و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستداران  اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض نموده،امیدواریم عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت به ویژه خانواده بزرگ معادن زغالسنگ کرمان مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *