به گزارش روابط عمومی شرکت  ، پیمان نوشادی در این دیدار درباره رفع مسائل و مشکلات بیمه‌ای شرکت گفت: امیدوارم هستیم تا با تعامل دوسویه در جهت رفع این مسائل اقدامات مثبتی صورت پذیرد. نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق فولاد با تاکید بر آمادگی جهت هرگونه تبادل نظر و نشست‌های تخصصی و کارشناسی، بیان کرد: شرکت معادن زغالسنگ کرمان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد است که با بیش از ۶۰ سال سابقه و تجربه کاری،  رسیدگی به معیشت کارگران معدن را بسیار مهم دانست و افزود: از مهمترین مشکلات این کارگان پوشش بیمه‌ای است و باید در این زمینه چاره اندیشی انجام شود تا این افراد بتوانند از مواهب بیمه استفاده کنند.   حسین سلاسل مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فولاد گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکلات و موانع تولید در این مسیر شدنی است و باید در این خصوص تلاش کرد.

وی همچنین بر رفع مشکلات بیمه کارگران معادن زغالسنگ تاکید کرد و گفت: معادن زغالسنگ از مهمترین بنگاه های اقتصادی استان است که باید با برنامه ریزی  در زمینه افزایش اشتغال، جلوگیری از تعدیل نیرو و افزایش تولید را مهیا کرد.

در ادامه متصدی گفت: خلاء بیمه ای کارگران ،اصلاح ضریب شغلی و سایر خواسته های شورا اسلامی که دغدغه جامعه کارگری می باشد بارها انعکاس ونمونه بارز آن هم در سفر وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی دربازدید از معادن زغالسنگ مورد تاکید قرار گرفت.

محمود شیخ شعاعی مدیرکل تامین‌اجتماعی کرمان همکاری همه جانبه کارفرمایان را برای ادامه ارائه هرچه بهتر و مطلوب تر خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به مشمولین خواستار شد.

وی با اشاره به گستردگی و ضریب نفوذ سازمان تامین‌اجتماعی درجامعه گفت: این سازمان در چارچوب قانون توانسته است با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور به‌موقع به تعهدات خود عمل کند.

ایشان نیز ضمن بررسی مشکلات، قول مساعد برای حل موارد موجود داد.در پایان این نشست مقرر شد با پرداخت مبلغی از بدهی بیمه ای شرکت به تامین اجتماعی و مابقی پرداخت این بدهی بصورت تهاتر بعد از بررسی های  کارشناسانه صورت پذیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *