به گزارش روابط عمومی شرکت در روز سه شنبه مورخ 1402/08/30در جلسه ای که باحضور پیمان نوشادی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی صندوق بازنشستگی به همراه حسین سلاسل مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد و حسین متصدی مدیر عامل شرکت زغالسنگ به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت با امیر حسن زاده معاون هماهنگی اقتصادی استاندار انجام پذیرفت ، حسن زاده گفت :با اقدامات انجام شده رتبه فضای کسب کار کرمان افزایش پیدا کرده و از هرگونه سرمایه گذاری در استان حمایت میکنیم ایشان تغییر مدیریتی در زغالسنگ را اتفاق خوبی دانست و افزود با هم افزایی که در مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت زغالسنگ کرمان رخ داده در آینده شاهد رشد و شکوفایی این مجموعه هستیم وی خاطرنشان کرد: استان کرمان را همه به زغالسنگ می شناسند و یک مجموع اقتصادی و تاثیر گذار در استان است که باید با جذب سرمایه گذار کلان و جدا کردن خود از پیمانکاران خرد به جایگاه اصلی خود برسد.

در ادامه پیمان نوشادی گفت:الحمدالله خدا به ما کمک کرد که تیم خوبی در مجموعه زغالسنگ ایجاد شده و با هماهنگی خوبی که بین مدیر عامل و اعضای هییت مدیر و کلیه پرسنل شرکت بوجود آمده است شاهد اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در شرکت زغالسنگ هستیم وی افزود باید از نگاه سنتی در این شرکت خارج شویم و به سمت تکنولوژی روز حرکت کنیم و با کمک و حمایت مسئولان استانی در آینده نزدیک شاهد تغیرات چشمگیری در این حوزه باشیم .

سپس حسین سلاسل مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فولاد گفت :شرکت زغالسنگ ظرفیت های خوبی از جمله هیئت مدیره کاردان ، مدیری با تجربه و لایق با 28 سال سابقه کار در عرصه زغال و همچنین اعضا ستادی و مدیران معدنی متخصص البته یک سری مشکلات زیر ساختی اساسی از قبیل مشکلات سنواتی دارد . اما ما امادگی این را داریم از طرف صندوق ،دالاهو و به کمک وپشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکلات و موانع حوزه زغال را مرتفع کنیم و انشالله زغال کرمان را به جایگاه اصلی خود و اوج شکوفایی برسانیم .البته با حسن نیت و نگاه ویژه مسئولان استانی معضلات شرکت زغالسنگ مرتفع کنیم.

در پایان متصدی ضمن تشکر از نگاه ویژه استانداری کرمان گفت : خوشبختانه دیدگاه های مثبتی که وجود دارد با دیدگاه ها سهام دار عمده ما که صندوق بازنشستگی فولاد است تقریبا در یک راستا هست . و در حال حاضر کمیته ویژه ای برای جذب سرمایه گزار تشکیل داده ایم . در شرکت معادن زغالسنگ کرمان همه بر این باورند که از حالت استخراج سنتی فعلی باید خارج شد و با دیدگاه نو در بحث مکانیزاسیون معادنی که قابلیت این تکنولوژی را دارند مشکلات فعلی زغالسنگ را حل نماییم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *