این جلسه درتاریخ روز دوشنبه مورخه  1402/08/29 با حضور پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ، حسین سلاسل نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فولاد (دالاهو) و اعضای هیئت مدیره ، مدیران و معاونین ستادی و معدنی در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت  : پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به اهمیت شرکت زغالسنگ و نگاه ویژه مردم کرمان به این شرکت گفت : مردم کرمان از شرکت زغالسنگ خاطرات خوبی دارند و ما باید به گونه ای عمل کنیم که این خاطرات مخدوش نشود بلکه باید عملکرد شرکت موجب افتخار مردم این شهر باشد.

وی اظهار داشت با بررسی های  فراوانی که داشتیم هیئت مدیره و مدیر عامل توانمندی برای این شرکت انتخاب کرده ایم  که بتواند برنامه های تحول آفرین را برای بهبود وضعیت آن اجرا نماید. وی ضرورت بازنگری در کل فعالیت شرکت را استفاده از فناوری روز دنیا دانست و  خاطر نشان کرد : تعامل و همدلی مسئولان استانی عامل مهمی در موفقیت شرکت زغالسنگ است . وی حسین متصدی را مدیری توانمند و با روحیه جهادی خواند و گفت : ایشان سابقه 28 سال فعالیت در معادن زغالسنگ را دارد و با همکاری با هیئت مدیره که همگی از افراد با سابقه و متخصص هستند می تواند ، موجب شکوفایی شرکت شود.

در ادامه این جلسه حسین سلاسل مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد (دالاهو) در سخنانی ابراز امیدواری کرد شرکت زغالسنگ با برنامه های تحول آفرین و با کمک مجموعه صندوق فولاد و در راس وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  به اهداف مورد نظر دست یابد

حسین متصدی مدیرعامل شرکت در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ضمن تقدیر از اعتماد مدیران صندوق بازنشستگی فولاد برخی از محورهای برنامه خود جهت بهبود وضعیت شرکت را تشریح کرد.

در پایان این جلسه طی حکمی  از سوی  حسین سلاسل مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری فولاد حسین متصدی به سمت مدیرعامل شرکت زغالسنگ منصوب گردید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *