به گزارش روابط عمومي شركت در روز شنبه مورخه 1402/08/20 حسين متصدي با حجه الاسلام عليدادي سليماني امام جمعه و نماينده محترم ولي فقيه در استان كرمان ديدار به عمل آورد.
در ابتدا جلسه حسين متصدي ضمن آرزوي توفيقات روز افزون برای حجه الاسلام و المسلمین علیدادی سليماني فرصت ايجاد شده را استفاده از رهنمود هاي نماينده محترم ولي فقيه جهت خدمت گذاري بيشتر به جامعه كارگري برشمرد و به ارائه گزارشي از وضعيت شركت معادن زغالسنگ پرداخت و تصريح كرد: شركت زغالسنگ با بيش از 50 سال قدمت داراي 10 معدن فعال و 2 كارخانه زغالشويي است و ظرفيت بالايي در توليد زغالسنگ دارد و در حال حاضر طرح هاي اكتشافي كه در معادن در حال پيگيري است در افزايش توليد نقش بسزايي را ایجاد می کند ولی با عدم افزایش قیمت زغالسنگ که شرکت های تولید کننده زغال با آن مواجه هستند هزینه ها در سال جدید افزایش یافته اما قیمت زغال تغییری نداشته و این روند شرکت را با مشکل مواجه می کند که در صورت حمايت از این شرکت هم تولید و هم اشتغال تا سال های زیادی در منطقه در حوزه زغالسنگ تضمين می شود. .
در ادامه حجت الاسلام عليدادي سلیمانی نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمان با اشاره به نقش و جايگاه گذشته شركت زغالسنگ در استان كرمان خاطر نشان كرد : مدیریت زغالسنگ دو نکته مهم را باید همواره مورد توجه قرار دهد ، اول اینکه برای پیشبرد زغالسنگ و افزایش تولید یک راهبرد دقیق تعریف کند ، دوم در مسیر تحقق نقشه راه ، مسئولان را هم با خود همراه نماید. ایشان تاکید نمودند مدیریت زغالسنگ باید همزمان با ریل گذاری مناسب و همراه نمودن افکار عمومی ، خانواده محترم زغالسنگ را مورد اهتمام و توجه قرار دهد و دلایل عدم موفقیت مجموعه را در برهه های مختلف مورد رصد و اصلاح قرار دهد.
درپایان این دیدار سرپرست امور فرهنگی شرکت ضمن تقدیر وتشکر از امام جمعه استان تاکیدات ایشان را در راستای توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی را اولویت خود ومدیران مجموعه دانستند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *