به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه شورای کارگری با حضور حسین متصدی سرپرست شرکت ، مدیران ستادی و معدنی و اعضای شورای کارگری معادن جهت رفع مشکلات کارگری برگزار گردید .

در ابتدا جلسه سرپرست شرکت ضمن تشریح برنامه های شرکت در سال جاری بر لزوم تشکیل جلسات جهت رفع موانع کارگری و افزایش تولید با تلاش همت تمامی همکاران تاکید نمود و افزود انشالله با برنامه ریزی مناسب و رفع موانع و مشکلات کارگران عزیز و با همت و تلاش همه ارکان شرکت به این مهم دست پیدا کنیم .

ایشان شورای کارگری معادن را بازوی قوی برای خود و سایر همکاران در مجموعه برشمرد و یاد آور شد برگزار جلسات با شورا ها و حضور در معادن خود گواه این موضوع که با پشتکار ، همدلی و همکفری می توان مجموعه را سال های متمادی روی پا نگهداشت.

در ادامه نمایندگان کارگری معادن به بیان مسائل و مشکلات و مطالبات خود کارگری پرداختند و در جهت رفع این موانع هم اندیشی و تدابیر ویژه ای اتخاذ گردید.

گفتنی است جلسات شورای کارگری به صورت ماهیانه در خصوص رفع دغدغه های کارگران زحمتکش شرکت برنامه ریزی و اجرا شده است تا کارگران زحمتکش با کمترین نگرانی تمرکز خود را به افزایش تولید و رونق تولید بگذارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *