جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات کارگران صبح امروز شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۵ با حضور پرفسور زاهدی نماینده محترم مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عباسی فرماندار راور، متصدی سرپرست شرکت وجمعی از شورای کارگران در محل سالن شهید رجایی فرمانداری راور برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا کارگران مسائل و مشکلات و مطالبات خود پیرامون حقوق و مزایا، خلاء بیمه ای، حق ایثارگری و… بیان نموده و سپس متصدی سرپرست شرکت بیان فرمودند: شرکت ذغالسنگ یک شرکت تولیدی است و باید درآمد داشته باشد تا هزینه ها پوشش داده شود و درآمد هم بدون شک با افزایش تولید حاصل خواهد شد.ایشان شورای اسلامی کار را را بازوی قوی برای خود وسایر همکاران در مجموعه برشمردند ،ویاد آور شدندبرگزاری جلسات باشورا وحضور در معادن خود گواه این موضوع می باشد که با پشتکار،همدلی وهفکری می توان مجموعه را سال های متمادی روی پا نگه داشت.
متصدی: خلاء بیمه ای کارگران ،اصلاح ضریب شغلی وسایر خواسته های شورا اسلامی که دغدغه جامعه کارگری می باشد بارها انعکاس ونمونه بارز آن هم در سفر وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی دربازدید از معادن زغالسنگ مورد تاکید قرار گرفت.
در ادامه دکتر زاهدی با اشاره به شعار سال گفت: مطالبه رهبری هم جهش تولید می باشد. با افزایش تولید، مشکلات حل و فصل و در سایه تعامل و همفکری و با برنامه زمان بندی در راستای افزایش تولید همت شود.
در این جلسه مقرر شد: با پیگیری زاهدی جلسه ای با وزیر صمت به منظور استفاده از ظرفیت سازمان‌های متخصص به عنوان متولی شرکت زغال سنگ برای حل و فصل مسائل و مشکلات کارگران در دستور کار قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *