بسمه تعالی

دیدار شجاع حیدری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با محسن شریفی مدیر عامل شرکت

درابتدا محسن شریفی ضمن خیرمقدم به ایشان وهمراهان برگزاری این دیدار را نشان حساسیت ،همدلی و همفکری مجموعه زغالسنگ به اجرای این فریضه الهی برشمردند.ایشان با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری با این مضمون «امر به معروف و نهی از منکر که یکی از ارکان اساسی اسلام و ضامن برپاداشتن همه ی فرایض اسلامی است، باید در جامعه ی ما احیا شود ))

در ادامه این جلسه ستار طحانزاده سرپرست امور فرهنگی شرکت ضمن خوش امد گوئی به دبیر ستاد امرمعروف استان و همراهانشان از مدیرعامل شرکت وسایر مدیران مجموعه جهت همکاری باشورای امر معروف و نهی منکر زغالسنگ تشکر و یاداورشدند کارهای فرهنگی خود مقدمه ایی است، برای تحقق امرمعروف ونهی ازمنکر درجامعه.

در ادامه این جلسه شجاع حیدری دبیر ستاد امر به معروف ، ضمن تقدیر وتشکر از مدیرعامل شرکت زغالسنگ خطاب به ایشان گفت :با همه دغدغه ها جهت تحقق شعار سال به برنامه های فرهنگی این مجموعه بزرگ هم اهمیت می دهید،این فعل شما ستودنی است.

شجاع حیدری ضمن تشکر از پیشنهادات فرهنگی ارائه شد در جلسه گفت :برای سلامت جامعه نیاز به یک نظارت همگانی است، و امر معروف همان نظارت همگانی می باشد.

در پایان جلسه با حضوردر نمایشگاه کتاب از اثار ارائه شده با موضوع ایثار و شهادت و هم چنین نمایشگاه عکس عفاف وحجاب بازدید، و در ادامه سرپرست امور فرهنگی شرکت ضمن ارائه گزارشی ازنمایشگاه کتاب ، یاداورشدن این پنجمین نمایشگاه کتابی است، که در مجموعه بزرگ زغالسنگ و معادن برگزار می شود. طحانزاده ارائه 24 جلد از مستندات زغالسنگ در زمان جنگ در نمایشگاه کتاب را مصداق بارز جمله سردار شهید حاج قاسم سلمیانی درباره زغالسنگ برشمردند که این شهید عزیز می فرمایند: دربین معادن کشور تا آن میزان که من علم دارم یکی از مخلص ترین پایگاه ها وبامعنوی ترین مراکز معدنی کشور زغالسنگ کرمان است .

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *