✍دیدار مدیرعامل شرکت باامام جمعه محترم کرمان

❇️مهندس شریفی طی دیداری با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی در دفتر امام جمعه کرمان گفتگو نمودند.

مدیر عامل شرکت مقدمتا ضمن تقدیر وتشکر ازامام جمعه محترم کرمان فرصت ایجاد شده امروز را استفاده از رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه جهت خدمتگزاری بیشتر به جامعه ‌کارگری برشمردند.

محسن شریفی در ادامه به گزارش وضعیت موجودشرکت پرداخته ویاداور شدند خلأبیمه ای و هم چنین اعمال ضریب به کارگران در حال پیگیری وجز اولویت های برنامه کاری مدیران مجموعه می باشد .

مدیرعامل زغالسنگ راه اندازی سه معدن جدید در مجموعه را ،مصداق بارز تحقق شعار سال که همان افزایش تولید برشمردند وابراز امیدواری نمودندبا همت و تلاش همه همکاران در این مجموعه انشاالله شاهد رشد شکوفایی زغالسنگ بیش از گذشته باشیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی جهت حضور مدیرعامل شرکت وارائه گزارش از وضعیت شرکت معادن زغالسنگ به خصوص بابت توسعه مجموعه در این مدت کوتاه تشکر وقدردانی نمودند.

امام جمعه محترم کرمان سلامت مدیران وکارکنان را در دستگاه هامورد اهمیت دانستند و تأکید نمودنددرصورت غافل نشدن از این امر مهم بدون شک موفقیت وپیشرفت هر مجموعه خدمتگزاری را شاهد خواهیم بود. در ادامه ایشان، ضمن شنیدن گزارشات برنامه های فرهنگی توسط سرپرست امورفرهنگی زغالسنگ یادآور شدند در باب مسائل فرهنگی ،فرهنگ را به عام و خاص تقسیم می نمایند، که گاه برنامه های فرهنگی عنوان عام مانند مراسمات مذهبی تاثیرگذارتر می باشد، لیکن آنچه باید درجبهه فرهنگی مورد اهمیت شما مدیران قرار بگیرید یک برنامه ریزی جامع وکامل در این حوزه مهم برای جامعه کارگری می‌باشد.

❇️در پایان این دیدار مدیرعامل شرکت از ارائه راهکارهای امام جمعه محترم کرمان سپاسگزاری نمودند.

https://rubika.ir/kermancoal

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *