✍دهـه فجــر کلید گشاینده‌ی درهای پیروزی به روی این ملت بودکـه استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد. این روزها، روزهایی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ مااست.انقلابی که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) در روز ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید و با وجود تمامی توطئه های استکبار جهانی از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، فشارها و تحریم های اقتصادی ظالمانه، ترورهای ناجوانمردانه،راه اندازی و تجهیز گروهک های تروریستی و ضد انقلاب و دهها دسیسه دیگر هنوز مقاومت تر از قبل ايستاده است.

الحمدالله امروز با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ایستادگی ملت بزرگ ایران و تلاش شبانه روزی خدمتگزاران نظام اسلامی با عزت و اقتدار مثال زدنی در مسیر رشد و توسعه همه جانبه در حال حرکت وپیشرفت هستیم . بر همه ما لازم است که قدردان خون شهدا، امام شهدا باشیم, و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)کوشا بوده و بيش از گذشته تلاش نماييم.

اینجانب لازم مي دانم فرارسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند چهل چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران كه همزمان با ولادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علیه السلام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ملت شریف ایران، خاصه خانواده شهدا و هم چنين جامعه زحمتکش شرکت معادن زغالسنگ تبریک و تهنیت عرض نمایم،و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی را از خداوند منان تا ظهور حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت خواستارم.

  ❇️محسن شریفی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *