به گزارش روابط عمومی شرکت، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علمی و کاربردی شرکت معادن زغالسنگ کرمان برگزار شد .
✍ ارسال پیام وادای احترام محسن شریفی مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان به جایگاه شامخ شهدا همزمان با ایام فاطمیه درمراسم بدرقه شهید گمنام

.بسم رب شهدا و صدیقین

شهدا، اسرار آزادگی و انوار اقتدارند و شناسنامه‌ی میهن، به خون شرف و خاطره‌ی مجاهدت‌شان خواندنی‌ست.
امروز مجاهدان گمنامی که پیکر مطهرشان هر جا آرام گیرد، بهجتی شیرین و آرامشی مبارک آن فضا را پر می‌کند و به دل‌های مشتاقان خود محبت و صفا می‌بخشد و یادآور انسانهایی مجاهد، مخلص که ایران اسلامی همواره مدیون آنهاست.  شهادت با گمنامی، پاداشی بی‌بدیلی است که خداوند تبارک و تعالی، تنها به بندگان مخلص خویش عطا می‌کند.
اکنون به قداست و حرمت خون این شهدای گمنام است که ایران اسلامی عزیز و ملّت بزرگش، همواره در چشم جهانیان سرافراز و سربلند است. گمنامانی که در آسمان شناخته و خوشنام اند و امروز در جای جای ایران عزیز آرمیده‌‌اند تا حضورشان انگیزه‌ی برداشتن گام‌‌های بلند توسط جوانان پرتلاش و کوشای وطن در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

اینجانب به نیابت از همه کارکنان شرکت معادن زغالسنگ کرمان، بر چشمان معصوم و منتظر پدران و مادران با عظمت شهدای گمنام سلام، درود و تحیت نثار مینمایم  و از خداوند متعال میخواهیم که مشمول شفاعت و دعای خیر این ستاره‌های همیشه درخشان آسمان رشادت و آزادگی بوده و رهرو راه نورانی و پرافتخارشان باشیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *