محسن شریفی در دیدار با سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند ضمن ارایه گزارش از فعالیت های شرکت به تشریح اقدامات جاری و پروژه های در حال انجام و آتی شرکت پرداخت و با اظهار اینکه تمام کوشش و همت مدیران مرتفع کردن موانع موجود  برای رسیدن  به بهره برداری زودتر از پروژه ها  ، ایجاد و افزایش اشتغال پایدار  در مجموعه زغالسنگ می باشد،که امیدواریم با همکاری دستگاه های ذیربط هرچه سریع تر به این مهم دست یابیم.

در ادامه مهندس حسینی نژاد فرماندار زرند با قدردانی از تلاش های شبانه روزی مهندس شریفی اظهار داشت  از اقدامات شرکت جهت تسریع و تسهیل  در رفع موانع امور حمایت قاطع خواهیم کرد .

در ادامه بازدید مهندس شریفی با حضور در کارخانه شعله شرق در مجاروت کارخانه زغالشویی زرند  دستور ویژه برای تامین وسائل و تجهیزات مورد نیاز این کارخانه جهت تسریع در روند بازسازی را صادر کرد .

در پایان بازدید مدیرعامل شرکت به سالن شهید شیرودی کارخانه زغالشویی زرند رفتند و از نزدیک از  مسابقات فوتسال بین مناطق معدنی دیدن بعمل آوردند گفتنی است این دوره مسابقات با حضور 8 تیم در حال برگزاری است که با حمایت جناب آقای مهندس شریفی  مدیریت محترم عامل شرکت و استقبال بسیار خوب پرسنل همراه می باشد

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *