جلسه تولید مورخه 1401/07/10با حضور مهندس شریفی مدیر عامل و جمعی از مدیران معادن و ستاد شرکت در سالن کنفرانس با محوریت کاهش هزینه های جاری و افزایش بهره وری برگزار گردید

در ابتدا شریفی ضمن یاد آوری  هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی افزود، از آنجا که عظیم ترین حوادث در دل کوچک ترین بی احتیاطی ها نهفته است ، ما باید نهایت دقت را در انجام کارها داشته باشیم  و از تجهیزات موجود حفاظت کرده و به خوبی از آن ها استفاده کنیم. ایشان ضمن تقدیر از ایثار و همت تلاشگران ایمنی و نجات شرکت گفت: فعالیت در حوزه بهره برداری باعث شده در هنگام بروز حوادث و مراحل کنترل و مهار آن ها درکنار این تلاشگران باشم و حس مشترکی نسبت به عملیات مربوطه داشته باشم. وی با اشاره به اینکه با اتخاذ تصمیمات درست و کاربردی در معادن، و استفاده از پتانسیل های موجود هزینه های جاری شرکت مدیریت و کاهش می یابد، با تشريح برنامه ها در سال جاري بر لزوم تشكيل جلسات فني جهت افزايش  توليد با تلاش و كوشش همكاران بیان نمود : انشالله با برنامه ریزی مناسب زمینه بازگردانی تولید و افزایش برداشت ازمعادن فراهم خواهد آمد ایشان ایجاد بستر مناسب تولید، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و رفع چالش های منابع انسانی را از اولویت ها وتصمیم سازی و تصمیم گیری را یکی از وظایف اصلی این شرکت دانست و همچنین تولید اقتصادی و محصول با ارزش افزوده بالا را از استراتژی های مهم بیان نمود تا سود آوری بیشتری حاصل گردد.

مدیر عامل شرکت گفت : با تبین برنامه های راهبردی که در جلسات تولیداتخاذ خواهد شد به اهداف بزرگتری که همان بهره وری بیشتر و نظام کاهش هزینه است دست پیدا خواهیم کرد.
در پایان این جلسه مدیران و روسای واحد های مختلف نیز با تشریح چالش های خود، راهکارها و دیدگاههای خود را در خصوص رفع این چالش ها و افزایش تولید بیان نمودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *