(( فرماندار زرند: شرکت زغالسنگ کرمان با اجرای طرح های توسعه ای و اکتشافات معادن جدید در آستانه تحولی بزرگ است))
مراسم آغاز عملیات بازگشایی دساندری طرح زیر افق ۲۰۰۰معدن سراپرده جنوبی وکلنگ  زنی این طرح

🔹در این مراسم  مهندس شریفی مدیر عامل شرکت ، مهندس حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند، به همراه جمعی از مدیران شهرستان و مدیران معدنی شرکت  حضور  داشتند.
✍️به گزارش روابط عمومی شرکت در ابتدا  صیفوری مدیر معدن سراپرده ضمن خیر مقدم خدمت حضار در جلسه گزارش کاملی از وضعیت پروژه و موقعیت جغرافیایی معدن ارائه داد و همچنین درباره مسائل و مشکلات پیش رو این طرح  بحث و تبادل نظر شد.
🔹مهندس  محسن شریفی در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت شرایط تولید و توسعه در شرکت را تشریح نمود و با اشاره به نیاز  فولاد کشور به زغالسنگ، به تبیین جایگاه شرکت معادن زغالسنگ پرداخت و یادآور شد : در برنامه های شرکت ، تولید محصولات کیفی و با ارزش افزوده با جدیت دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت افزود: امروز تولید عنصر اصلی امنیت و پیشرفت اقتصادی در کشور است و در شرکت زغالسنگ کرمان  نیز با توجه به همین  استراتژی  عمل می شود. در حال حاضر معدن سراپرده در حال تکمیل کردن طرح های توسعه خود می باشد که علت این امر پتانسیل بالای معدن سراپرده بوده که توسط گزارش‌های تفصیلی بخش اکتشاف و استخراج به اثبات رسیده است و این موضوع موجب شکوفایی و بهره‌وری اقتصادی هرچه بیشتر طرح می‌شود.
محسن شریفی گفت :به‌عنوان سرباز نظام هرجا که مسولیتی دارم، خصوصا در جهت اجرایی کردن دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، وظیفه شرعی‌ خود میدانم که با نهایت تلاش کار کنم  و با کمال افتخار در خدمت کارگران پر تلاش شرکت معادن زغالسنگ کرمان هستم و این را تکلیف قانونی و وظیفه شرعی خود می‌دانم.
🔹در ادامه حسینی نژاد فرماندار زرند گفت: با وجود  جناب آقای مهندس شریفی که مدیری میدانی ، متخصص و متعهد است  که با داشتن مدل‌های مدیریتی بی نظیر  ایشان قطعا این مجموعه که دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است  تحول عظیم در شرکت زغالسنگ دور از انتظار نیست.
🔹گفتنی است این طرح با ظرفیت 300 هزار تن و با سرمایه گزاری 150 میلیارد ریال در مدت 18 ماه انجام می گیرد و برای 400 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *