جلسه تولید مورخه 1401/06/06 به منظور بررسی عملکر ماهیانه معادن شرکت معادن زغالسنگ کرمان با حضور محسن شریفی مدیر عامل و جمعی از مدیران معدنی و ستادی شرکت در سالن کنفرانس برگزار گردید.

🔹در همین راستا، نشست مشترکی بین مدیریت عامل شرکت و مدیران مناطق معدنی با هدف پایش مشکلات حوزه معادن زغالسنگ و تهیه نقشه راه توسعه معادن زیر مجموعه شرکت و ایجاد نهضت فرآوری برگزار شد. در این نشست علاوه بر مدیران مناطق ؛ مدیران ستادی شرکت نیز حضور داشتند.
🔹در ابتدا این جلسه خانم محمدی مدیر تضمین کیفیت شرکت گزارشی از اهداف و برنامه ها و چشم اندازی از عملکرد تولید مرداد ماه معادن شرکت ارائه نمودند.
🔹در ادامه مدیران مناطق معدنی شرکت به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و در خواست موضوعاتی از جمله سوخت ، چوب ، آرک معدنی و … کردند که پس از بحث و بررسی تصمیماتی از طرف مدیریت شرکت اتخاذ گردید.
🔹 در ادامه مدیر عامل شرکت گفت حادثه تلخ و غم انگیز ریزش معدن منجر به جان باختن اکبر رهجو یکی از کارگران شریف و زحمتکش شد؛ موجب تالم و ناراحتی همه مجموعه گردید. این مصیبت را به خانواده داغدار آنها و جامعه شریف کارگری تسلیت عرض می نمایم.
وي بر لزوم بازديدهاي ميداني توسط روساي ایمنی از معادن زيرزميني اشاره و تاكيد كرد و گفت: روساي ایمنی معادن مكلف هستند چنانچه معدني مسائل ايمني را رعايت نمي‌كند، طبق قانون برخورد كنند.
ایشان بر انجام آموزش‌هاي لازم و همچنين برگزاري دوره‌هاي ايمني در معادن تاكيد كرد و گفت: علاوه بر اين، تامين تجهيزات نيز يكي از اساسي‌ترين موارد در بحث ايمني معادن است كه در اين زمينه براي خريد تجهيزات برنامه‌ريزي كرده است او مساله آموزش در ايمني معادن را حائز اهميت خواند و بیان کرد: هرچند كه آموزش تاثير زيادي در ايمني معادن دارد، اما مبنا و نوع آموزش‌ها بايد با موضوع تطبيق داده شده و همه آموزش‌ها اجرايي باشند.
🔹در این جلسه مهندس شریفی به ارزیابی عملکرد شرکت معادن زغالسنگ کرمان در ماه گذشته پرداخت و با تاکید بر اینکه هنر مدیر بودن جمع کردن مشکلات و چالش ها در دوران سخت است بر افزایش تولید و بهره وری ، کنترل هزینه ها و خروج از زیان انباشته تاکید کرد .
مدیرعامل شرکت بیان نمود: یکی از مهم‌ترین اصول شرکت را حفظ و ارتقای بر لزوم گسترش اکتشافات با هدف تولید و تضمین پروژه های معدنی در سال آینده دانست.
وی بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسات، بررسی برنامه اقدام و مسائل اولویت دار شرکت و، رفع موانع، تولید و دسته بندی و اولویت بندی نکته نظرات مدیران معادن است که باید مورد توجه قرار گیرد.
🔹در پایان مدیر عامل شرکت دستور پیگیری راه اندازی کارخانه شعله شرق و پیگیری طرح های اکتشافی و طرح های توسعه ای کار خانه زغالشویی زرند و همکار جهت افزایش بهره وری صادر کردند

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *