به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه تولید جهت پایش عملکرد و ارزیابی معادن تابعه شرکت در روز یکشنبه نهم مرداد ماه 1401با حضور مهندس شریفی مدیر عامل و مدیران ستادی و معدنی در محل سالن کنفرانس ستاد برگزار گردید. در این جلسه مدیران مناطق تابعه با ارائه گزارشات تولید، فروش، مشکلات و چالش ها پیش رو خود به صورت ماهانه و مقایسه آن با ماه قبل مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند. همچنین سایر موارد مرتبط با معادن نیز مورد نقد وبررسی قرار گرفت.
در ادامه این جلسه محسن شریفی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین و 72 یار باوفای ایشان، بیان نمودند امیدست تا با تفکر و تعمق درواقعه ی کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، در مسیر سعادت و کمال گام برداشته و نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم . در این جلسه محسن شریفی با عنوان اینکه :تمامی برنامه ها ، دغدغه ها و چالش های شرکت به صورت مستمر و با جدیت از طرف اینجانب دنبال می شود و تلاش بنده بر رفع سریع مشکلات متمرکز است تا اهداف و برنامه هایی که به ارتقا سطح بهره وری شرکت زغالسنگ ختم می شود هر چه سریعتر محقق گردد.
ایشان با اشاره به جایگاه و اهمیت این شرکت در زنجیره تامین فولاد کشور و همچنین تاثیر گزاری آن به اشتغالزایی و توسعه منطقه اشاره نمود ضمن تاکید بر مدیریت پروژه ها برای پیشبرد موثر اهداف و ضرورت پیگیری ثبت محدوده های جدید معدنی با تعامل و همکاری تمامی مدیران و کارگران سخت کوش معادن خواستار شد.مدیریت عامل شرکت با اشاره به اهمیت پایش و عملکرد تیم اجرایی معادن افزودند: معادن زیر مجموعه همیشه نیازمند به پایش فرآیندهاى در حال انجام هستند تا بر اساس آن، وضعیت منابع انسانى، عملکرد تولید و کیفیت ایمنی ، خود را بهبود بخشند و با شناسایی نقاط قوت و ضعف بر کیفیت ارائه خدمات خود بیافزایند و بتوانند در روند حرکت خود تحولات مثبت ایجاد نمایند
در پایان محسن شریفی به موضوع ایمنی در معادن پرداخت و برای بهبود شاخص های زیست محیطی و بهداشت حرفه ای معادن عنوان کرد : تلاش می شود با هم افزایی ظرفیت های موجود در معادن شاخص های سلامت و ایمنی نیروهای انسانی به شکل محسوس افزایش یابد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *