به گزارش روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان ،مهندس شریفی مدیر عامل شرکت باحضور در فرمانداری راور با مهندس اژدری فرماندار شهرستان راور دیدار و گفتگوکرد.

مدیرعامل شرکت زغالسنگ، ضمن قدردانی و همراهی مسئولین شهرستانی ، گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در رابطه با تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب وکار در شرکت معادن زغالسنگ کرمان ارائه نمودند ، وی پایه ها‌ی محور توسعه‌ اقتصادی‌ کشور رابخش‌ صنعت‌ دانست و باتأکید برتوجه‌ بیش‌ از پیش‌ مسؤلان‌ و همکاری سایر ارگانها برای‌ حل‌ مشکلات‌ افزود: امیدواریم‌ با جدیت‌ در عمل‌ و پیگیری‌ های لازم، موانع‌ تولید راحذف نماییم . شرکت زغالسنگ ظرفیتی سرشار از پتانسیل قوی و قابل استفاده بوده که توانسته اشتغال خوبی را در منطقه ایجاد کند وی همچنین اظهار داشت: زغالسنگ از محصولات راهبردی محسوب می شود، لذا حمایت بیش از پیش مسئولین درجهت رفع موانع تولید مورد انتظار است.

مهندس اژدری فرماندار راور نیز ضمن اشاره به تحقق شعار سال با قدردانی از اقدامات و پیگیریهای مدیر عامل جهادی و انقلابی شرکت معادن زغالسنگ کرمان به تشریح انتظارات مردم و مسئولین شهرستان پرداخت.ایشان رعایت کامل شیوه نامه ها و موارد ایمنی در معادن را مورد تاکید قرار دادند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *