مهندس شریفی مدیر عامل شرکت در روز یکشنبه مورخ 1401/02/11 مصادف با روز جهانی کار و کارگر از معدن آبنیل قسمت های شمالی ، جنوبی و مرکزی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت در ابتدا مهندس شریفی مدیر عامل بهمراه مهندس رنجبر معاونت بهره برداری شرکت از معدن آبنیل شمالی بازدید بعمل آوردند ،مهندس شریفی از دساندری و جانمایی سنگر و وینچ معدن دیدن نمودند و در جهت رفع موانع اجرایی بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این معدن توضیحاتی را ارائه نمودند. در ادامه مهندس قاسمی بخش فنی و مهندسی معدن به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های اکتشافی ، پیشرفت طرح آبنیل شمالی توضیحاتی را ارائه نمودند.

مهندس شریفی در ادامه به معدن آبنیل جنوبی رفته و از نزدیک از طرح روباز ترانشه 238بازدید نمودند و دستوراتی را جهت آماده سازی برای برداشت زغال حرارتی اتخاذ نمودند در این بازدید مهندس امیری مدیر بهره برداری معدن به بیان گزارش عملکرد تولید امسال و پیشرفت طرح های در حال اجرا با هدف افزایش تولید گزارشی ارائه دادند.

در ادامه مهندس شریفی بیان کردندکه با تدوین برنامه ریزی صحیح و مدون هر چه سریعتر به تولید محصول و رفع نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت اقدام نمایند و برای افزایش بهره وری و سوددهی هر چه سریعتر برنامه های پیشرو را اجرایی کنند. در ادامه مهندس شریفی از معادن روباز میانی و جنوبی بازدید کرده و بیان نمودند با افزایش دستگاه های معدنی سعی در گستردگی فعالیت معادن روباز داشته باشید.مدیر عامل شرکت در خصوص عملیات گسترده و جهادی باطله برداری از معادن روباز آبنیل شمالی ،میانی و جنوبی به منظور افزایش تولید زغالسنگ حرارتی دستور ویژه صادر نمودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *