جلسه تولید مورخ 1401/02/04با حضور مهندس شریفی مدیر عامل ، مهندس رنجبر معاونت بهره برداری شرکت و جمعی از مدیران ستادی و معدنی در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید.
✍️ به گزارش روابط عمومی شرکت در ابتدا این جلسه خانم محمدی مدیر تضمین کیفیت شرکت ضمن ارائه گزارش به تشریح میزان تولید و کیفیت زغال استخراج شده از معادن پرداخته و توضیحاتی را ارائه نمودند.
در ادامه جلسه مدیران مناطق به بیان توضیحات در مورد معادن خود پرداخته و مشکلات و مسائل پیش روی معدن از قبیل تولید ، تجهیزات معدنی مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند که از سوی مدیریت شرکت تدابیری برای تسریع در رفع این موانع اتخاذ گردید.
در ادامه مهندس شریفی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) به اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای افزایش تولید و اشتغال و بهبود فضای مناسب کاری شرکت اشاره نمودند و خواستار رسیدگی و رفع موانع تولید در منطقه شدند وی افزود جلسه تولید به منظور دریافت دیدگاه و بررسی موانع تولید برگزار می گردد این موضوع یکی از اهداف راهبردی شرکت است ، و تمام تلاش بنده حفظ شرایط فعلی و بهبود شرایط موجود میباشد که انشالله در آینده با همکاری و همدلی کلیه پرسنل شرایط شرکت را تداوم خواهیم بخشید.ایشان افزودند مدیران معادن ، ایمنی و بهره برداری حضورشان داخل تونل الزامی می باشد و باید داخل کار باشند مسئولیت اول معدن برعهده مدیر معدن است و باید به زیر محموعه ها اشراف کامل داشته باشد و بتواند با یک مدیریت منسجم و تیمی هماهنگ تمام مسایل و مشکلات معدن را حل و فصل نماید.
در پایان این جلسه مهندس شریفی از زحمات مهندس توحیدی در دوران خدمتش تقدیر و تشکر کردند . ایشان به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *