به گزارش روابط عمومی شرکت جلسه تولید با حضور مهندس شریفی مدیر عامل، مهندس رنجبر معاونت بهره برداری ،مهندس توحیدی معاونت فنی ،دکتر خادمی مدیر حراست و مدیران و معاونان بهره برداری معادن شرکت زغالسنگ در سالن کنفرانس برگزار گردید.
در ابتدا جلسه خانم محمدی مدیر تضمین کیفیت شرکت گزارش کاملی از روند تولید و فروش زغال معادن در بهمن ماه ارائه دادند.
در ادامه مدیران مناطق به بیان عملکرد معادن تحت امر خود پرداخته و مشکلات و چالش های معادن را مورد بررسی قرار دادند و برای مرتفع کردن این مشکلات راهکارهایی ارائه نمودند و از طرف مدیر عامل شرکت دستوراتی اتخاذ گردید.
در این جلسه مهندس شریفی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کردند تا زمانی که کارگر در معدن مشغول به کار است ایمنی باید حضور داشته باشد، ایشان آموزش ایمنی و ایجاد محیط ایمن را از ضروریات توسعه پایدار سازمانی دانسته ،و خاطر نشان کردند ایمنی مسئولیت همگانی است و همه باید در معادن در پی رفع مغایرت و کاهش حوادث کاری باشند .زیرا سرمایه شرکت نیروی انسانی است ،دستگاه ها و تجهیزات قابل جایگزینی است ولی نیروی انسانی جایگزینی ندارد.
وی لزوم هماهنگی کامل کلیه ارکان شرکت برای پیشبرد به موقع و کامل برنامه های تولید و اجرایی نمودن پروژه های در دست اقدام را لازم دانسته و بیان کردند در آینده ای نزدیک به فکر تشکیل تیمی هستیم از افراد متخصص و خبره برای ایجاد پروژه های جدید و رفتن به طرف مکانیزه کردن معادنی که این قابلیت را دارند .
در پایان جلسه مهندس شریفی شرایط حساس مقطع جاری را هم افزایی،همدلی،و همراهی نیرو ها در سطوح مدیریتی ،اجرایی،عملیاتی و پشتیبانی دانسته و ایجاد بستر لازم برای عملیاتی شدن پروژه ها و پیشبرد اهداف کلان شرکت را بسیار مهم بیان کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *