بسم الله الرحمن الرحیم

“وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ” (آل عمران: 169)

✍️رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی، که در برابر اراده ملت‌های بیدار و مقاومت شکست‌های سنگینی را متحمل شده، در آخرین تقلای خود، به ترور و جنایت روی آورده است، غافل از اینکه خون مطهر شهیدان، بنیاد ظلمش را سست‌تر و راه مقاومت را استوارتر می‌کند.

کارکنان شرکت معادن زغالسنگ کرمان، با دلی سرشار از اندوه و افتخار، شهادت سید حسن نصرالله، فرمانده شجاع و استوار حزب‌الله لبنان و پیشوای جبهه مقاومت اسلامی، به همراه جمعی از یاران وفادارش را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، و تمامی آزادگان و مبارزان راه حق تسلیت می‌گویند.

سید حسن نصرالله، این شیرمرد میدان‌های نبرد، با شجاعتی وصف‌ناپذیر و ایمانی خالصانه، در مقابل دشمنان خدا و بشریت ایستاد. شهادت او، نوری جاودانه در مسیر جهاد و مقاومت خواهد بود. او همچون پرچم‌داری استوار، پرچم عزت و افتخار را در میدان مقاومت برافراشت و اکنون خون پاکش، آتش خشم ملت‌های آزاد جهان را شعله‌ورتر ساخته است.

این شهادت نه پایان، که آغاز فصلی نوین از جهاد است؛ فصلی از استواری، عزت و پیروزی نهایی بر جنایتکاران و اشغالگران. راه او، راه تمام مظلومان و ستمدیدگان عالم است و بی‌گمان، این مسیر تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

اینجانب و تمامی کارکنان شرکت معادن زغالسنگ کرمان، ضمن ابراز همدردی عمیق، این ضایعه عظیم را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت‌های سرافراز ایران و لبنان و تمامی جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

 

کورش یزدان

مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *