پیام مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت کاروکارگر

بسمه تعالی
❇حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است . امام خمینی ره

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماعی هستند و حیات یک جامعه در دستان پرتوان آنهاست.پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: «درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است.
کار و تلاش مهمترین راهکار توسعه، پیشرفت صنایع و خروج از چالش هاست؛ از این رو نیروی انسانی و کارگر به عنوان چرخ محرک حرکت رو به جلو بسیار ارزشمند با اهمیت است.
خداوند سبحان را شاکریم که در شرکت معادن زغالسنگ کرمان ، جمعی از جهادگران با اراده، با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده‌اند تا به عشق آبادانی و بالندگی کشور عزیزمان، با اراده ای پولادین و همتی مضاعف، شبانه روز تلاش کنند تا در این نقطه از ایران پهناور، مسیر تولید و توسعه پایدار کشور هموارتر گردد.
لذا ضمن سپاسگزاری از زحمات بی دریغشان، دست یکایک همکاران ارجمندم را به مهر می فشارم و امیدوارم هم‌دوش هم، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال” مهارم تورم،رشد تولید” نام گرفته، در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شرکت معادن زغالسنگ کرمان باشیم.

❇محسن شریفی ❇

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *