بسم‌الله الرحمن الرحیم
🔹هر سال عطر خوش ماه شعبان مشام جان‌های تشنه را به عطر وجود حضرت امام حسین (ع)، حضرت سیدالساجدین, سردار باوفایش حضرت عباس (ع) ومنجی عالم بشریت امام زمان عج معطر می‌کند و آسمان و زمین به یمن قدوم ستارگان تابناک خاندان امامت مزین می شود.
🔹خدای متعال را شاکریم که بر ما منت نهاد و ما را از پیروان مکتب بزرگ سالار شهیدان و جانباز فداکار کربلا و امام عارفان قرار داد.
بدون تردید حال که در انتظار ظهور مهدی موعود عج هستیم , زنده نگهداشتن رشادت‌های آن یاور راستین سرور و سالار شهیدان عالم، امام حسین(علیه السلام) جز با تبعیت بی‌چون و چرا از پیشوا و مقتدای زمان، معنا و مفهومی نمی‌یابد . هم چنین سلام درود دارم, بر آن جانبازان غیوری که یادگاران آزمایش‌های سخت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند که با تأسی از آن الگوی شایسته، ظفرمندانه از عهده این امتحان سخت الهی برآمدند و همچنان استوار بر عهد و پیمان خود، چونان نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین الهی می‌‌درخشند و نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.
❇️اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد نورانی ماه شعبان و درخواست علوّ درجات برای شهدای پاسدار و تکریم نسبت به خانواده‌های آنان؛ فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را به ملت شریف ایران، به خصوص ، جانبازان ، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا شرکت معادن زغالسنگ کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم واز خداوند متعال تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت امام زمان عج را خواستارم.
محسن شریفی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *