✍به مناسبت ورود امام‌خمینی(ره)، مراسم ویژه‌ای در معدن هشونی برگزار شد.
مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب و گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره)، با حضور اعضای ستاد دهه فجر شهرستان کوهبنان و مسئولین و کارگران معدن هشونی برگزار شد.
در اولین روز از دهه مبارک فجر و حضور اعضای ستاد دهه فجر شهرستان در منطقه معدنی هشونی، مراسم گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی در منطقه هشونی برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم مهندس مجیدی مدیر معدن هشونی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان وحجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم‌الدینی امام‌ جمعه کیانشهر، آغاز دهه فجر را تبریک گفت و با همراهی فرماندار کوهبنان و امام جمعه با حرکتی نمادین زنگ انقلاب را به صدا در آوردند.
در ادامه پس از اقامه نماز ظهر و عصر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم‌الدینی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و ولادت حضرت جوادالائمه(ع) و حضرت علی‌اصغر(ع) خطاب به نمازگزاران گفت: یک از افتخارات مردم، انقلاب اسلامی است که بابت به ثمر رسیدن خون‌های بسیاری ریخته شده است.
وی گفت: باید در زمینه برکات انقلاب اسلامی اطلاع رسانی شود. نباید امید را از مردم سلب کنیم .
ایشان افزود: باید همه پای کار باشیم و جهاد تبین را در پیش بگیریم. امروزه هر یک از ما در بحث جهاد تبیین سرباز هستیم و این همان جنگ جبهه‌های حق علیه باطل است.
وی تاکید کرد: شهید سلیمانی چون باور داشت در جنگ قرار دارد به این درجه والا رسیده است. ما نیز جهت موفقیت و پیروزی در این جنگ رسانه‌ای باید باور داشته باشیم که در جنگ قرار داریم‌.
امام جمعه کیانشهر گفت: باید از دستاوردهای انقلاب و هدف انقلاب سخن بگوییم، درست است که کار اقتصادی لازم است اما هدف ثروت‌اندوزی نیست، هدف والای انقلاب مقدمه سازی برای ظهور امام زمان است و ان‌شاالله به برکت انقلاب اسلامی پرچم مقدس جمهوری اسلامی و کمک مردم به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) تحویل داده شود.
در ادامه مراسم مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان با تلاوت آیه ای از قرآن مجید و ضمن آرزوی توفیق به خدمتگذاران انقلاب و تبریک ایام رجبیه فرمودند: دهه فجر را ویژه تبریک میگویم چون ایام دهه فجر ایام الله تلقی می شود و این یعنی خاص بودن آن که باید توجه داشته باشیم.
مجید توکلی بیان داشت: امثال ما از برخی کارهای و اتفاقات خجسته غافل هستیم.
و نمونه بارز آن اتفاقی بود که امروز در این مراسم توسط فرماندهی نیروی انتظامی رقم خورد که دست برادر شهید کارگر ذغالسنگ این معدن را به پاس قدردانی از شهدا بوسید و این نشانه دوستی و‌ همبستگی مسئولین و مردم است که خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
ایشان ادامه داد: کارهای انقلاب کارخودباوری است، به عنوان مثال در صنعت موشکی به خودباوری رسیدیم به طوری که قبلا نیازمند سیم خاردار بودیم اما به برکت انقلاب اسلامی نهال آن به درخت تنومندی تبدیل شده است.
توکلی گفت: از مهمترین دستاوردهای انقلاب، تفکر انقلابی و بیداری اسلامی است که جهان را تحت تاثیر قرار داده است. مطمئن باشید در گام های بعدی انقلاب اثرات بهتر و شیرینتری را خواهیم داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *