به گزارش روابط عمومی شرکت در روز سه شنبه 27دیماه در جلسه ای که با حضور دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر سید مجتبی کاظمی سرپرست صندوق فولاد و مدیران زیر مجموعه که در محل این صندوق برگزار گردید ،مهندس شریفی مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان درخواست خود را تقدیم وزیر محترم نمود. متن درخواست به شرح ذیل می‌باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

درخواست اینجانب بعنوان مدیرعامل شرکت زغالسنگ کرمان در خصوص خلأ بیمه ای کارگران این شرکت چندین مرتبه در یکسال گذشته و در زمان تصدی دو وزیر محترم قبلی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیم گردید ولی متاسفانه در لحظات آخر پیگیری موضوع مذکور، وزرای محترم این سازمان بنا به دلایلی تغییر کرده و خروجی مطلوب حاصل نگردید. از حضرتعالی بعنوان بالاترین مقام این وزرات درخواست رسیدگی‌ ،تصمیم انقلابی و جهادی در این خصوص را دارم تا علاوه بر حل مشکلات کارگران، بتوانیم اشتغال جوانان در مناطق محروم شهرستانهای شمالی استان کرمان را شاهد باشیم که این امر موجب افزایش تولید و بهره وری شرکت می گردد.

در ادامه سید صولت مرتضوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری‌های مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان دستور ویژه با قید فوریت در خصوص حل موضوع خلأ بیمه‌ای را صادر کردند و مقرر گردید جلسه‌ای برای حل این موضوع با حضور تمام مدیران مرتبط سازمان و مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان برگزار گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *