جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس باحضور مهندس شریفی مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان  برگزار گردید.
شریفی در ابتدا جلسه ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس،این هشت سال را نمادی از ایثار، شهادت، مقاومت و مظلومیت ملتی دانست که برای دفاع از مکتب ومیهن اسلامی خویش به فرمان رهبر عزیزشان با اخلاص لبیک گفتند و نامشان برای همیشه در تاریخ این کشورماندگار ماند.
ایشان هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم جهت یادآوری رشادت، استقامت وپایداری بیش از130شهید سرافراز شرکت زغالسنگ دانست وتاکید کرد برنامه ها به گونه ای کیفی و گسترده طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از سیره وزندگی این عزیزان بیان شود.
در ادامه این جلسه سرپرست امور فرهنگی شرکت برگزاری یادواره های شهدای معادن، نشست بصیرتی با کارگران، مسابقات فرهنگی ویژه فرزندان پرسنل، قرائت زیارت عاشورا، دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا زغالسنگ جزئی از برنامه های هفته دفاع مقدس شرکت زغالسنگ کرمان برشمرد. ستار طحانزاده یکی از اولویت های برنامه های هفته دفاع مقدس را جمع اوری وصیت نامه های شهدای عزیز زغالسنگ دانست.
در پایان جلسه مقرر شد با همکاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ستاد وروابط عمومی شرکت جهت نماسازی ورودی ادارات، بازدید از موزه دفاع مقدس هماهنگی لازم مبذول گردد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *